Barnkalas!

Idag är Albin på sitt allra första barnkalas, helt själv alltså.
Det är en av pojkarna på dagis som bjudit på kalas och han var med Farmorn igår och köpte paket, för en peng han fick av mig och hade i sin egen plånbok. Farmor sa att han valt helt själv och även papper och snöre var viktigt att han fick välja.

När vi gjorde honom klar för kalas så valde han själv bland sina "finkläder" vad han skulle ha på sig och sen skulle han kamma sig (med vatten...), ta på sin egen parfym & halsband. Kortet har han skrivit under helt själv och han var stolt som en tupp när vi satte oss i bilen!



Ska bli spännande och höra hur han haft det när jag ska hämta honom!


Kommentarer
Postat av: Eva

Men herrgud vilken gullig kalaskille :-)

2010-11-13 @ 11:00:38
Postat av: Mamma

Lille gubben, hoppas han får skojigt på kalaset.

2010-11-13 @ 11:11:38
Postat av: Charlotte

Ja, min älskade lille kille! Han ser så stor ut helt plötsligt!

2010-11-13 @ 11:11:54
URL: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
Postat av: Anna

Tänk va stor han känner sig. :) Sitt första riktiga barnkalas! Mycket stilig!

2010-11-13 @ 14:52:17
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Farmor

HAN är så fin. En jättemysig dag fick han och jag igår fredag när vi var på vift.



2010-11-13 @ 16:58:32
Postat av: Laila

Oj va stilig kalaskille man ser.Hoppas att kalaset var bra, och att innehållet i det noggrannt valda paketet blev till belåtenhet!

2010-11-13 @ 18:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0