Dagsås



När vi ändå var uppe i bokskogarna så riggade vi upp kameran och försökte få med oss båda 2 på bild och det är helt klart vem i familjen som är fotomodellen, han posar ju upp sig hela tiden!
Kan det vara så att han är van?

Hur som helst så är han urmysig och idag har vi inte gjort annat är varit tillsammans och myst. Han är en sån go kille när vi är hemma själva nu. Han kommer ofta och är "mamma-sugen", kryper upp hos mig, ska kramas och berättar hur mycket han älskar mig och att vi alltid ska vara tillsammans.
Den där sista delen när han säjer "visst ska vi alltid vara tillsammans?" tror jag kommer från en snutt ur Lejonkungen som han tittar på ibland (på youtube...).

Jag har faktiskt lyxen att vara helt själv hemma nu för när David var hemma och mellanlandade till fikat så tog han med sig Albin på sitt sista pass för idag, tror nog han saknar honom lite nu när han jobbar nästan dygnet runt. Visserligen är jag ju inte helt själv, jag har ju katterna hemma och pappa är uppe på övervånningen och snickrar men det är ändå ganska lugnt och skönt.

Jag kikade tillbaka lite i bloggen och såg att vi sovit i vardagsrummet nu sen den 19 september så det är alltså 7 veckor på söndag och jag gissar att det blir minst 2 veckor till.
Behöver jag säja att det ska bli skönt att få sova i sin egen säng, i sitt eget rum?

Nu ska jag sätta på en gryta tomtegröt för det är ändå ingen som hinner äta någon god fredagsmys-mat här så det är lika bra att fixa nåt som går fort ner och som mättar för ett par timmars arbete till.


Kommentarer
Postat av: Angelina

Guuud vilka fina bilder på er alla 3!!

2010-11-05 @ 17:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0