Där uppe...


Jag tog lite bilder igår, på hur det går framåt där uppe och samtidigt en liten bild på vårt tillfälliga sovrum,
i vardagsrummet...

Där är en hel del lister kvar som ska upp och även som då ska målas på plats (för att få bort spikhålen).
Jag och Davids mamma fick grävt fram en hel del grejer som jag tvättade och hon stoppade in i skåpet där uppe. Vi flyttade upp Albins säng och la ner våra madrasser på golvet så länge, även hyllan (som Albin haft) flyttade vi upp och David började montera upp luckorna på den. Både hyllan och sängen fick sågas av lite för att få plats men när allt är klart kommer det säkert att bli bra.

Idag hade jag tänkt måla lite, men först ska det bli frukost här, Albin ska till Dagis och sen ska jag vila...


Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt att det snart e klart! Och tänk va gott ni kommer sova på era nya madrasser!! :)

2010-11-26 @ 07:36:09
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0