Fullt ös hela dagen!

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig i morse när jag skrev mitt inlägg...

Inte långt därefter stod nämligen Davids pappa på trappen och ännu någon timme senare kom hans bror. Dom har hjälp oss med sånt som David inte hinner med, tvätta av poolen, vinterförvara utemöblerna, bära upp alla sommardäcken på vinden (och det är till 5 fordon...) och sånt.

Alla skulle ju ha middag (+ att David pappa ska ha elva-fika) och fika på eftermiddagen. Så jag har tvättat, vikt tvätt, bäddad rent sängarna, lagt i ordning bebiskläderna, tvättat nya snuttefiltar, lagat massa mat, fixat en ny header till SCF, bakat bröd och dammsugit av säkert 15 gånger!

Nu är jag trött!

Men lite bilder fick jag tagit när bröden stod i ugnen. Mamma kom hit och rastade Alice ute en sväng.


Ser ni inte hur stor hon har blivit?
Våran vedkorg ser numera ut såhär...
Albin tyckte jag kunde ta en bild på honom, han är ju aldrig med annars...

Jag passade även på att fota där uppe för nu händer det lite och när jag kom ner igen så hade Alice gått in och Albin försökte visa henne hur hon kan komma ut och in i kattluckan, men jag tror inte det gick så bra...



I kväll har vi mumsat på det nybakta brödet och sen fick jag tvunget lägga mig i badet.
Det har vart riktigt illa nu i eftermiddag och Albin har fått komma med mina kryckor när jag ska börja gå från att ha suttit stilla. Hoppas verkligen att jag kan sova gott, mycket och länge i natt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fint kort på Alice. Pratade med Coffe, och han sa att hon kan komma ut men inte in...

2010-11-06 @ 20:59:38
Postat av: Laila

Du får vara lite rädd om dina fogar,dom skall hålla några veckor till!

2010-11-07 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0