God förmiddag!

Ja, för idag är det en bra dag. Har sovit helt ok och inte alls haft så ont som förra natten, även när jag rör mig känns det liiite lättare idag och det är skönt. Det gör fortfarande väldigt ont så jag ska inte ut och jogga precis men jag ska nog kunna svänga ihop några brödlimpor i eftermiddag när lillemannen är hämtad.

Jag satt och kollade igenom några gamla bilder och dessa hittade jag från den 28 mars 2007.


Snart har vi en sån liten till som ska sitta med vid bordet och gala!

Jag fick en fråga i bloggen angående att jag gått upp så lite denna graviditeten.
BM (och inte jag heller för den delen) är inte ett dugg orolig för att jag inte gått upp mer utan vi är jättenöjda med att jag lyckats hålla mig såhär "stabil". Anledningen är ju att jag vägde såpass mycket mer när jag blev gravid denna gången än förra, jag vägde redan 12 kg mer och det är 12 kg jag absolut inte behöver så det är ju kanoners om bebisen vill ta av dom i stället,
så kanske jag kan bli av med dom sen när h*n kommit ut och jag börjat amma.

Idag är både målarna och rörmockarna här och grejar.
Målarna håller på att måla barnens rum för fullt och rörmockarna fixar badrummet och elementen!

Jag ska kila över till grannen för lite hus-prat om en stund och sen ska ju lillprinsen hämtas efter middag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så dulli han var redan då!

2010-11-11 @ 11:04:30
Postat av: Lina

Gudars va skönt att slippa gå upp mer än så. Du verkar ha det jobbigt ändå ju!

Hoppas bebisen kommer ut snart!

Kram!

2010-11-11 @ 13:15:45
URL: http://linagson.blogspot.com
Postat av: Farmor

Han är bara så helt underbart go. Imorron fredag får jag äran att ta med lilla Albin på utflykt,vilket skall bli så mysigt

2010-11-11 @ 21:04:04
Postat av: johanna

Så gött o ha hantverkare som kommer o jobbar åt en... Hade ja me velat ha...

2010-11-11 @ 22:04:46
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0