Inne-mysar-väder...



Jag och mamma har vart iväg en sväng idag på fömiddagen så Albin har vart och busat av sig med sin faster idag.
På eftermiddagen när vi kom hem var det inget mysigt väder alls så vi passade på att kika lite på tv, läsa saga och fota magen. Så fort det blev bättre väder tog Albin på sig och gick ut men det kom ju mera regn...
Han räds då inte lite regn utan frågade om han inte kunde få på sig regnkläderna så han kunde leka i vattnet och det fick han ju såklart!


Förresten, nu har det vart sådär dåligt med kommentarer ett tag igen
och jag som tycker jag uppdaterar rätt så bra...








Kommentarer
Postat av: Frida

Tyckte i början när du la upp magbilder att det va sådann skillnad, men nu tycker jag dom ser exakt lika ut! Kul! =)

2010-11-03 @ 20:59:52
Postat av: Jonna&Elsa

Förlåt, vi ska genast bättre oss med att kommentera (; det brukar bli så att Elsa börjar gråta när jag ska skriva i någons blogg, haha!



Du har en sådan fin mage och snart är det minsann dax för förlossning nr 2 ...

2010-11-04 @ 09:52:51
URL: http://djonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0