Morgonrapport


Mys i soffan efter lite välling.

Idag har vi återigen en ganska lugn morgon här hemma. Eller det beror ju helt på hur man ser det, det bankar, dånar, sågas och hamras på övervåningen men efter 7 veckor så börjar man vänja sig. David gick ut vid halv 7 och pappa kom väl för någon timme sen han med.

Jag vaknade vid 4 (kissepaus som vanligt) och innan jag hann somna om så vaknade Albin vid halv 5 snåret och tyckte minsann att nu är det väl ändå morgon! Han väckte David (som bara somnar om på 2 röda igen...), sen låg han och rulla runt, nynna lite, bankade med foten, ja sådär irriterande så jag i alla fall inte kunde somna om. När Albin till slut lyckades somna om så ringde Davids klocka och han gick upp. Jag har med andra ord inte sovit sen vid 4 i morse, blir nog ingen sen kväll för mig denna lörda och inte så pigg heller gissar jag.
Dessutom gick jag inte och la mig i badet innan vid 22.30 i går (när David kom in) så det blev lite senare än vanligt oxå. Jag har haft så ont i fogarna nu så det är nästan ett måste att få lägga sig i badkaret och bli viktlös (och framför allt smärtfri!) en stund för hur jag än ligger, sitter eller står hela dagen så gör det ont, tyvärr.

Jag har satt igång och tvätta sängkläder, handdukar och sånt skoj idag. Sen måste det ordnas fram lite middag och Albin tyckte vi skulle hitta på nåt idag. Han föreslog att vi skulle leka med hans traktorer eller bilar men när jag föreslog bakning så gick det oxå bra...


Kommentarer
Postat av: Laila

Han är för go,den där lille,han sover nog också bättre när han får sova i sin egen säng igen,man stör ju varann när man ligger alla i samma rum,ha det bra!

2010-11-06 @ 21:09:44
Postat av: johanna

Tänkte på din foglossning, jag hade ett helvete med både Noel o Tim, gick till läkaren o fick världens bästa värktabletter, Panocod som jag kunde ta till natten o då sov jag mkt bättre o kännde mig smärtfri på morgonen, + att jag fick tid till igångsättning med både Noel o Tim, så jag skulle slippa gå o ha så ont på övertid. Så jag e igångsatt båda dom sissta gångerna o det e jag väldigt tacksam för, för jag vet verkligen hur jäkla ont du har om det e samma som mig...

Man kan inte ens resa sig från soffan eller knappt från en stol... Usch, jag lider med dig, hoppas du får bebis lite tidigare... :-)

2010-11-06 @ 21:47:50
URL: http://johannaandthefamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0