MVC!


Bilden tagen i vecka 36 (35+0)

Kom precis ifrån BM och är lika sprudlande glad som alltid när jag varit där!

Vecka 36 (35+5)
Datum 8 november 2010
Vikt: +3 kg
BT: 107/67
HB: 132
Socker: 6,3
SF: 34
♥: 138 slag/minut
Huvudet nedåt, Ruckbart

Min underbara BM såg att jag hade märkbart svårt att röra mig så ett läkarbesök är inbokat.
Jag kommer inte att behöva gå över med den här foglossningen, tack å lov!

Vi (både jag & BM) är fortsatt väldigt nöjda med min vikt.
Idag visade vågen +3 kg och det är väldigt bra.
Blodtrycket är som vanligt lågt och bra.
Äntligen har järnet stigit ordentligt och sockervärdet ligger oxå helt ok för att vara direkt efter frukost!
SF måttet låg mellan 34-35 och jag följer min kurva bra, den är lite över medelkurvan.
Bebisen var lugn när jag var där idag så hjärtljuden varierade mellan 135/145.
Huvudet ligger fortfarande ner och det är lite ruckbart, men inte alls så mycket som förra gången.

Som vanligt är jag väldigt nöjd med mitt besök och mina värden, nu har jag tid om 2 veckor och då är vi i vecka 37+5, hoppas jag slipper gå på det mötet...




Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du uppdaterar så ofta!

En liten fråga bara, tycker inte barnmorskan att du har gått upp för lite?

Lycka till med renovering och bebis! Njut av den första stunden när Albin träffar bebisen, det är ett av de lyckligaste stunderna i mitt liv, när syskonen träffade varandra första gången :-)

2010-11-08 @ 20:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0