Ny vagga!

Vilket igentligen är jättetråkigt för vi har en jättefin vagga som min morfar gjort en gång och den har vi barnbarn & barnbarnsbarn legat i. Men nu kommer vi ju att få det lite mer tight med plats och därför kommer vi inte att få plats med den och jag kommer inte kunna ha spjälsängen i vårt sovrum i början heller så nu har jag bestämt mig, det blir en sånhär!



Den kommer få en krok i taket, både i vårt sovrum och någonstans på nedervåningen, då den är lätt att bara flytta med.

Hur mås det annars med magen och så, är det många som undrar och just nu hinner jag knappt känna efter. Albins feber är det enda jag kan koncentrera mig på just nu men det fick jag ju oxå äta upp innan idag då jag fick så ont i ryggen och på ena sidan av magen att jag fick gå och lägga mig i badet! Läg där i över en timme och det var fortfarande inte bra när jag klev upp så pappan fick komma och skjutsa Albin till mormorn en sväng.

Nu känns det bättre, det är livat där inne vill jag lova och jag hoppas vi snart får veta vem det är som bott där...


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

De är så fina =)

En väninna har den fast med röda blommor.

De vaggas så gott i den =)

2010-11-15 @ 21:01:53
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vi har ju också en takvagga, och är sååå nöjda med den! Hoppas att ni snart är friska där hemma!

2010-11-15 @ 21:46:33
URL: http://glamourmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0