Vågar man...?

Jag ger mig på en chansning och säjer att det är sååå mycket bättre idag!

Vi har alla sovit som stockar! När jag vaknade i morse och tittade på klockan så var den redan 7.25 och Albin sov än! När hände det senast att han sov 12 timmar?
Hur som helst så somnade han snabbt igår trots att han sov mellan 17.15-18.15.
Jag väckte honom så han fick badat, ätit och borstat tänderna. Sen kom pappan in och vi hade lite mys i soffan, alla 6 (om man räknar med katterna och bebisen som givetvis oxå var med!) en liten stund innan Albin la sig vid halv 8.

David fortsatte jobba och jag satte mig tillrätta i soffan och hade en snarkande Pyzen bredvid mig igenom hela Bones (zappade över till Doobibo då och då...).



Vid 21.30 kom David in och slog sig ner bredvid mig och sen väntade jag bara ut en maskin tvätt innan jag gick och la mig bredvid Albin, som andades mycket mer normalt och det var inga som helst problem att somna!

Jag var uppe och kissade i natt vid 2 tiden och det tog en lite stund innan jag somnade om igen men sen sov jag som sagt som en prinsessa fram till halv 8 i morse. Jag hörde när David gick upp och eftersom jag aldrig sover särskillt hårt så hörde jag att han var uppe och grejade. Jag märkte på Albin att han började röra på sig och frågade om han var vaken och det var han ju såklart så vi drog upp rullgardinen och kikade ut, på all snö...

Idag var han mycket piggare och hann bara med att få i sig en flaska vällning, sen behövde han gå ut och skotta!



Förra årets overall ska nog kunna funka i år med.

Han är fortfarande ute och grejar i snön, men snart kommer pappan in med frallor och med all säkerhet är elektrikern nog med på ett hörn. Tro mig, jag gillar sällskap och så men det ska bli minst sagt skönt när alla hantverkare är klara här hemma och vi kan äta frukost (och lunch och fika) själva...

Det verkar inte bli någon bebis idag, som I på jobbet trodde, och för min det går det som sagt alldeles utmärk om h*n vill vänta någon vecka eller så...


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Verkar inte bli någon bebis här heller =)

H*n får komma när h*n behagar.

Någon gång kommer de ju i alla fall ;)

Kram

2010-11-20 @ 12:27:06
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0