Vaggan har kommit!



Pappa tog och hängde upp den hemma hos dom igår för här hemma kan den ju ändå inte hänga, vi har ingen plats alls! Nu ska jag bara se om jag kan få letat fram täcke, kudde och bäddset till vaggan oxå så jag kan tvätta det. Sen är i alla fall den biten klar!

Idag är det 18 dagar kvar till BF och jag kan lugna alla med att jag inte känner nåt alls än och om jag har nåt att säja till om så får bebisen minsann stanna till nästa helg i alla fall. Jag hinner inte med nåt barnafödande nu när Albin är sjuk, renoveringen fortfarande inte är klar och jag inte ens har packat BB väskan!


Kommentarer
Postat av: Ida- Blivande mamma till pärlan.

Hahaha du är söt du.

Du är på god väg.

Jag drömde inatt att vi delade sal på BB =)

Mysigt det hade varit.

Vi kanske skall boka en date där ;)

Vaggan va ju SÅ fin.

2010-11-19 @ 14:35:42
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Frida

Minns inte att vaggan såg ut så, supersöt verkligen ju! Tack för ljusköpet jag gjorde hos dig sist, svägerskan ÄLSKADE den röda juldoften! (Får nog donera lite från mig innan jul;)



Ha en bra helg, hoppas du får må bra och känna dig utvilad! Kram Kram

2010-11-19 @ 15:48:13
Postat av: Frida

Minns inte att vaggan såg ut så, supersöt verkligen ju! Tack för ljusköpet jag gjorde hos dig sist, svägerskan ÄLSKADE den röda juldoften! (Får nog donera lite från mig innan jul;)



Ha en bra helg, hoppas du får må bra och känna dig utvilad! Kram Kram

2010-11-19 @ 15:48:28
Postat av: Anna

Vaggan var ju kanonfin!!

2010-11-22 @ 08:21:23
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0