Våran Albin!

Han är för go!

Vi håller på att ta bort sömnen mitt på dagen och ja, jag vet, han är stor och kunde säkart slutat för länge sen, men han är fortfarande trött på dagen. Han går upp lika tidigt i alla fall och det har inte vart svårt att lägga honom på kvällen så vi har ansett att han säkert behöver det. Nu däremot, när vi alla sover i vardagsrummet så har det vart svårare för honom att komma till ro på kvällen så han har inte sovit middag på säkert ett par veckor (om inte man måste köra någonsans med bilen, för då slocknar han direkt!).

Igår somnade han inte på middagsvilan heller, inte för att det är meningen men jag har sagt att det ju inte gör nåt om han slumrar till. När vi skulle äta kvällsmat här i går kväll så var det en rejält trött kille som satt med vid bordet...



David fick gå och hämta legogrävaren och börja leka lite mitt i maten för att han inte skulle somna!


I går kväll ringde farmorn och undrade om hon fick ta Albin till simhallen idag och det gick ju bra, han skulle vart på dagis igentligen men det är nog minst lika roligt att bada med farmor tror jag och medan vi väntade så hämtade han några av sina favorit leksaker...


En Honda, en Yamaha, en Kawasaki & en Suzuki! Dessutom har han valt tröjan helt själv idag...

När jag ändå tömde kameran så hittade jag några av Albins verk. Han hade nämligen kameran med sig ute för några dagar sen...



Det är våran goa kille det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0