Vecka 36



Nu är vi inne i vecka 36.
Detta är den sista bilden jag tog på magen med Albin,
skulle ju vart en i vecka 38 oxå men då hade han ju hunnit komma ut!

Hur mår vi nu då?
Jo då, jag känner mig faktiskt inte alls klumpig om det inte vart för foglossningen och att den gör mig så himmla begränsad. Bebisen mår toppen och lever loppan ordentligt där inne. Jag kan själv känna vart bebisens huvudet ligger om jag själv ligger på rygg. Det är ett större barn denna gången så jag hoppas innerligt att den kommer i tid. Jag tror inte att jag gått upp så värst mycket till men det återstår att se på måndag när jag ska till BM igen och sen har jag inte tid igen innan i vecka 38 (37+5) och den kanske man inte ens behöver gå på...

Sömnen är det fortfarande lite si och sådär med, men i natt har det vart bra, fast jag vaknade väldigt tidigt och kunde såklart inte somna om. Blir säkert ganska tidigt i säng i kväll.


Kommentarer
Postat av: Angelina

Ja nu är de verkligen nära för er de kan ju komma när som hälst nu mys

2010-11-03 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0