Bankar & dånar...


Det bankas och dånas på övervåningen. David har hållit i gång hela dagen och vid middagstid kom hans bror.
Själv har jag haft husmorsgöra för hela slanten idag med. Handlat, tvättat, lagat mat & fika, tagit hand om barn och gått och funderat på vad vi ska packa inför morgondagen...

Idag har jag gjort en potatis & köttfärsgratäng som jag hittade på nätet och den var riktigt god, jag gjorde en STOR form och där blev minsann inte mycket kvar. Till fikat blev det bullar & muffins från frysen och nu tänkte jag tömma den gamla bilen så vi kan lämna in den på uppfrächning i veckan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer att bli jättefint!

2010-10-10 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0