Bebis...

En liten bebisuppdatering från soffan!

Det är som vanligt full rulle och jag kan meddela att det är inte skönt någonstans. Nu förtiden har jag oftast nåt som buktar ut under mitt högra revben och gör att jag måste sitte väldigt upprätt,
jag gissar på en liten rumpa kanske.

Jag är inte så sugen på nåt utan äter mest för att man måste det, det får faktiskt inte plats så mycket nu utan det blir ganska små portioner och jag orkar sällan äta upp (skäms på mig). Halsbrännan har kommit smygandes nu på slutet och fogarna ska vi inte ens tala om. Idag är det 43 dagar kvar till beräknad förlossning och jag hade inte tänkt gå så många dagar, bebisen får gärna komma ett par veckor innan, jag är mer än redo redan nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0