Modevisning!

Nu har det vart modevisning på G i Tvååker igen och precis som förut drar det fullt hus!
Alla 250 platserna var tagna!


MAGI mode (som ligger mittemot Time i Tvååker och har öppet ons-lör) har inga kläder som sitter särskillt bra på mig nu så jag fick äran att fotografera det hela och det gjorde jag ju så gärna, trots att ljuset inte var det bästa...

Roland (min chef på ICA) hade sponsrat och ordnat all mat & fika, det såg väldigt smarrigt ut.

Det blir bara bilder på min fina mamma och min lika fina vän Camilla eftersom jag inte frågat dom andra om dom vill vara med. Hur som helst så var det jättelyckat och till våren hoppas jag få vara med på "catwalken" igen!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vad kul, och vad snygg din mamma är!

2010-10-06 @ 21:51:43
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Laila

Va stilig lillasyster man har,hon har nog valt fel yrke:)

2010-10-06 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0