Sent...

Nu börjar det bli sent, i alla fall för att vara mig!

Denna dagen har gått i ett och jag är mer än lovligt trött. Eftersom mormorn inte alls mådde bra idag så fick vi "dela upp" Albins födelsedagskalas lite (som igentligen skulle vart hos mormorn & morfarn). Albins farfar och farbröder fick komma som planerat på eftrmiddagen och äta tårta och sen fick vi träffa gammelfarfar & gammelfarmor på kvällen ihop med mormorn, morfarn & morbrorn. Tyvärr var Albin inte riktigt kry idag han heller men ställa in nåt kalas var det inte tal om.

Han hade lite feber vid lunchtid men har orkat dagen jättebra och massa paket har det blivit, nästan bara stora paket med traktorer, sködetröskor, vagnar, radiostyrda bilar mm. Med andra ord en väldigt lyckad dag. Lille herrn somnade som en stock så fort han la sig ner på kudden och då var han väldigt varm på pannan så det ska bli intressant och se hur natten går.

Pappan är ute på roligheter ikväll med (fast han kör idag) så jag ska nog passa på att krypa ner bredvid min lilla kille och invänta John Blund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0