Detta är livet! Jag och David sitter i hus...

Detta är livet! Jag och David sitter i husbilen och äter kvällsmat, pratar om allt och inget, sånt som vi aldrig har tid med annars. Albin sover och har gjort sen vi började köra. David kör och jag bara sitter och myser, vi har dessutom lyckats få in en riktigt bra radiokanal med bara massa gamla godingar. Vi är snart i Malmö och har som sagt precis stannat och köpt varsin macka, jag med varm choklad till och David med kaffe. Jag kommer att somna som en prinsessa i kväll när vi kommer fram, om jag för håller mig vaken vill säga... Jag har en viss förmåga att alltid sova när vi kör över bron, men nu vill jag verkligen se alla ljus. Älskar verkligen att köra såhär på kvällen, speciellt när det är mörkt, det är så mysigt! Efter denna smått kaotiska fredag på jobbet så är jag halvt förlamad av mina fogar men det är nåt så speciellt med stämningen, förväntan och färden i husbilen att man nästan kan glömma det vissa stunder!


Kommentarer
Postat av: Laila

Hoppas ni får en skön upplevelse i Danmark,och att du håller dig vaken så du får se alla ljusen över bron,själv har jag aldrig åkt med bil över,men det skall bli så småningom!

2010-09-04 @ 11:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0