Elmia husbilsmässa 2010! Wow, detta är bla...

Elmia husbilsmässa 2010! Wow, detta är bland det mäktigaste jag sett! Här är precis hur många husbilar som helst och dom är överallt. Vi åkte hemifrån i morse, vid halv 8 och efter en liten frukostpaus i värnamo så var vi framme på mässcampingen vid halv 11. Vi gick upp till mässan nästan direkt och det var en bit att gå och bara uppförsbacke... Sen här vi gått runt på mässan, denna gigantiska mässa med massor av olika hallar, trappor, backar och in & ut ur säkert 100 husbilar. Jag kände ganska tidigt att detta inte skulle bli så lätt, mina fogar gillade inte alla dessa mil och mot slutet gick det sakta, fruktansvärt sakta. Vi hade och göra på mässan till klockan 5, alltså gick vi omkring där inne i 6 timmar, inte konstigt att jag nästan inte kunde gå alls på slutet! Helt fullproppade med massa nya idéer så gav vi oss tillbaka mot vår husbil och det gick verkligen sakta, David fick stötta mig och väl framme vid husbilen fick jag krypa in... Nu är vi mätta och ska bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0