Kort uppdatering...

Blir bara en snabbis här idag, jag är trött, Albin sitter i badet och vi har vart på kalas hela eftermiddagen.

Igår kom vi hem senare på kvällen, vid 21.30 tror jag och sen packade vi bara in och upp det viktigaste innan jag kröp i säng, helt slut! I dag på förmiddagen har jag tvättat, hängt tvätt, tvättat lite till, vart i stan ett ärende, handlat och fixat smootihe till oss innan vi åkte till svärmor på kalas. Där var vi till 19 nu i kväll och jag är riktigt trött nu så det blir nog sängen tillsammans med Albin strax. I morrn är det PartyLite visning och förberedelser hela dagen!

Jag har massa bilder att visa men det orkar jag inte nu, får bli när jag hinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0