Lite gnäll...

Jag brukar alltid försöka skriva positivt och inte komma med massa gnäll för sånt är sååå jobbigt att läsa om, men just nu bara måste jag få gnälla lite. Ni som inte vill läsa sånt kan sluta läsa nu.

Jag mår så dåligt!!
Förstår inte vad det är med min annars så tåliga kropp!? Är det bebisen som gör detta mot mig? Jag var ju förkyld/sjuk i början på sommarn och då satt det i jättelänge, dessutom var det bara jag som var dålig i familjen, David och Albin klarar sig visst alltid...

I dag på förmiddagen var Albin så go mot mig och lät mig ligga på soffan eller på golvet, vi byggde lite kappla och bara hade det mysigt. Visst var jag matt då, men nu är jag helt däckad!
Vi körde in till stan vid kvart i 1, Albin somnade i bilen och fick sova en stund innan cirkusen började och eftersom jag inte mådde bra men hade lovat Albin detta så tog jag en alvedon och just under cirkusen kände jag inget. Albin satt som ett ljus i min famn hela timmen och efteråt körde vi ner till Veras och fikade, det hade jag oxå lovat.

När vi satt där på fiket blev jag helt plötsligt alldeles jättevarm, svettades som en tok och blev lite yr. Vi fikade klart och körde hem och nu är jag helt slut! Jag fryser (det gör jag ALDIRG annars), har superont i huvudet och ansiktet, säkert i bihålorna då jag är så tätt i näsan! Som tur är så var David hemma när vi kom hem så jag har bara suttit här och tagit det lugnt och nu ska jag krypa ner under en filt i soffan och inte göra nåt mer alls i dag!

I morrn ska jag jobba och jag längtar tills det blir kväll så jag kan få gå och lägga mig och vakna upp i morrn och må mycket, mycket bättre!


Kommentarer
Postat av: Laila

Hoppas det går över snart,du behöver ge all kraft till barnet ju,krya å dig,kram Laila!

2010-09-17 @ 00:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0