Fina ungar!

Jag blir så lycklig när jag ser på mina barn!
Vilka fina ungar vi har!
Igår eftermiddag när jag fick reda på att David hade det lite struligt på jobbet och jag hade massor kvar att göra så fick jag helt enkelt stoppa Albin i badet (han var såååå sketen!) och eftersom Lillebror inte vill ligga ner nu förtiden utan hellre vill sitta så rullade jag in sulkyn på lilla toan så han fick titta på när storebror badade och det tyckte båda killarna var toppen!

Undertiden fick jag vikt och lagt in 2 maskiner som hängt ute på torkt, packat ner lite av allt jag bakat, fixat fram kvällsmaten till Albin, bytat om till träningskläder och tagit hand om all disk. Sen stod vi alla 3 klara och stampade ute på parkeringen när pappan äntligen kom och jag fick snabba mig iväg till träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0