Härliga vår!

Jag älskar vintern och jag älskar sommarn, men jag älskar även när hösten kommer och nu när vårsolen tittar fram mer och mer! Man kan nog säj att jag gillar Sverige året runt!

I går hade vi premiär i mammas & pappas uterum. Det var ljuvligt och det bästa av allt är att man vet ju att det kommer att tillbringas mängder med kvällar där ett bra tag framöver!

Mamma dukar fram kyckliggrytan medan Lillebror ligger nöjt på golvet bredvid.
Albin testar även i år, Christoffers gamla cykel och det gick hur bra som helst!
Lillebror och pappan filosoferar i Fatboyen innan fikat...

Idag har jag och mamma vart runt och kikat lite efter utemöbler och det var väldigt enformigt. Vart vi än kom så ser ju alla utemöbler likadana ut och det är inte alls vad mamma hade tänkt sig och jag kan bara hålla med.

Men innan vi stack till Falkenberg så var vi ute en bra stund i trädgården.
Albin och David var ute tidigt i dag och när jag och lillebror hade röjt undan frukosten så gick vi oxå ut.


Barnens nya sandlåda är på plats. Den översta bilden är tagen redan 8.10 på morgonen!

Nu ska jag hjälpa pappan med bad och läggning och sen blir det Mästarnas Mästare!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom goa goa gossarna, jag blir varm i hjärtat bara jag tänker på dom.

2011-04-10 @ 19:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0