Små snuvigt...

Vi har blivit lite förkylda, jag och Lillebror. Men det är inte så farligt, man hör på Lillebror i bland (när han skrikit och vart ledsen) att han är lite tät men han är pigg och glad som vanligt och har sovit hela natten utan mat! Han vaknade till vid 3 men jag försöker alltid söva om honom om det går för han behöver verkligen inte äta på natten.

Vi var på språng hela dagen igår nästan. När vi kom hem från lite ärenden som vi gjort på förmiddagen så gick vi och hämtade Albin på dagis och sen började jag med sidvagnsföreningens papper eftersom vi skulle ha möte på kvällen och jag hade lite att komma i kapp med. Det gick inge vidare alls faktiskt. Lillebror var inte alls på humör och vägrade bestämt att vara stilla så jag fick upp och gå med honom till David kunde ta över.

Idag skulle vi igentligen vart och badat men eftersom vi inte är helt 100 så struntar vi i det. Albin fick åka till dagis (och han var inte ledsen för det) och så tar jag, Lillebror och mormorn en liten eftermiddagsutflykt.

Albin har inte vart helt nöjd med att vi hämtar honom redan klockan 14.00 på dagis nu en tid. Han vill gärna stanna till efter mellanmålet så han får leka lite längre och eftersom vi har VÄRLDENS BÄSTA förskola så var det inga som helst problem att byta till 2 längre dagar i stället. Så nu kommer han gå tisdagar & torsdagar.

Jag ska ta och runda av här och förbereda kvällens middag, en middag jag aldrig lagat förut och sen har jag ju 3 maskiners tvätt att vika...


Kommentarer
Postat av: Angelina

Vi har samma problem på morgonen när vi ska till dagis så vill inte Zackarais dit men när man hämtar han kl 14 så vill han va kvar längre så jag ska oxå höra om han kan va två längre dagar !!

2011-04-08 @ 20:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0