Bästa tipset ever!

Jag vet att jag har tipsat om denna fantastika grej en gång förut men nu är det på sin plats igen!
Alla manliga bloggläsare kan sluta läsa nu men alla kvinnor i fertil ålder, detta är för er, om jag inte redan fått er att skaffa en M-kopp!

L* LadyCup prova-på

Jag har haft m-kopp i snart 4 år och jag fattar inte att jag inte vetat om denna helt fantastika uppfinning!
Om inte annat så spar det ju på miljön att slippa nvända engångs och det är såå mycket smidigare än tamponger & bindor. Varför det blev tips om m-koppen just nu kan ni ju säkert räkna ut.

Jag har alltid tyckt att det där med mensen bara är ett jäkla meck! Hade jag kunnat så hade jag gladeligen vart utan den för alltid men detta är det näst bästa.
Aldrig behöver jag tänka på att ha massa bindor eller tamponger hemma.
Aldrig har den läckt.
Enklare än såhär kan det inte bli!

Jag köpte faktiskt en ny nu efter "uppehållet" med graviditet och amning men det hade igentligen inte behövts, dom håller i 10 år! Den kostar alltså knappt 300:- och håller i 10 år, räkna ut vad det blir per gång och fundera på hur mycket du spar och som jag sagt tidigare, om inte annat, för miljön!
Jag har räknat på det och det blir en kostnad på 25 öre i månaden, fixa engångsskydd för den summan vet jag!

Nu är det färdig tipsat för denna gången men har ni någr frågor så svara jag gärna för detta tycker jag alla ska ha chansen att välja, det underlättar livet nåt enormt mycket!


Kommentarer
Postat av: lina

jag undrar lite hur den funkar? undrar om allt egentligen ;-)

2011-08-27 @ 18:29:26
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0