Fototävling!

Idag var det Fotomaraton i stan, som Varbergs fotoklubb, Expert och Länsmuseét i Varbergs annordnade.
Jag har vart med en gång tidigare, men det var för flera år sen sen och då gick det ganska bra då jag var en av 10 finalister, tror jag hamnade rund 5-6 eller nåt den gången. Idag var det alltså dax och man skulle anmäla sig mellan 9 och 11 inne på Expert, där man då skulle få dagens 5 teman som skulle fotas och lämnas in innan 14.30.

Tyvärr blev dte lite stressigt för mig att hinna med allt eftersom jag hade en fotografering mitt i, men jag ska bjuda på ett urval av bilder som jag knäppt idag.

Mötesplats - Kommunikation - Rörelse - Vågat - Surt



Innan vi åkte hem efter anmälan körde vi en liten omväg om Södra Näs och Läjet. Men som sagt jag hade en inbokad fotografering och var tvungen att snabba mig hem och fixa i ordning i studion som ju agerat måleriverkstad en tid nu.

Efter fotograferingen passade jag på att fortsätta fota lite inomhus och givetvis fick jag sällskap av mina underbara ungar!


Kommentarer
Postat av: Angelina

Vilka underbara bruna ögon Emil har!!

2011-08-22 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0