Min dag!

Jag sitter och redigerar bröllopsbilder för fullt men jag bara måste slinka in och meddela att jag haft en toppendag idag! Först en härlig frukost med familjen och sen kom Anna & Eva och hämtade upp mig för en heldag i Heberg och auktion såklart!
Måste visa mina fynd!

Klicka för att stänga fönstret

Klicka för att stänga fönstret

En mjölkkanna och 2 stolar som givetvis ska få bli vita och nytt tyg till dynan.
Bilderna lånade av Hebergs Auktioner.

På Tradera fick jag visst klickat hem denna fina klänningen med!

Klicka för att stänga fönstret

Nu är det nog bäst att jag återgår till redigeringen...


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en härlig dag igår! :)

Klänningen var jättefin och verkar skön att ha på sig!

2011-08-15 @ 09:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0