Mysdag!

Igår var vi på kalas och givetvis skulle Emil sitta mest hela tiden hos sin absoluta favvo, morfar!


Idag har vi haft en hel del för oss faktiskt.
Pappan & Albin har vart iväg på jobb en sväng och sen på eftermiddagen åkte vi och hämtade en bärstol jag hittat på blocket, så nu hoppas jag att Emil kan hänga med ut i svampskogen utan att förstöra mammans axlar & rygg totalt. Vi provsatt den innan och det kändes bra, ska bara justera några av remmarna så den passar Emil bättre.



Nu ska jag ta med mig mitt vinglas ner till soffan och fortsätta lördagskvällen där med min goa sambo.
Vi har dippat grönsaker idag på kvällen och sen fick Albin välja inne-aktivitet eftersom det inte riktigt har vart ute-väder idag så efter dippet spelade vi några omgångar Mario Cart på vårt lånade Wii.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0