Bilder

Från i går...



Mmm, jag vet inte om jag tycker att jag fick så mycket hjälp med själva städningen men han var vääääldigt nöjd... Puffat ris är toppen, det kladdar inte, det flyger in i dammsugarn hur lätt som helst och barnen älskar det. Både att leka med (Albin tar fram sina fordon och så använder som riset som last) och äta på!



Mellan buset och leken hann jag med några sorters julgodis. En omgång perfekt knäck (tipset är helt klart att använda en digital termometer), snabba knäckisar och 2 sorters fudge. Fudgen hann jag inte få med på bild innan den åkte iväg på förvaring hos mormorn och morfarn, men shit var god den blev!!
Ska se om jag kan få med mig kameran bort i morrn (då ska det bakas pepparkakor!) och knäppa några bilder, gissar att ni vill ha recpeten oxå kanske?

Nu ska vi lägga bebisen här och sen blir det städning och pyntning!
Kanske hinner vi med någon godissort till...


Kommentarer
Postat av: Lina

Jadu Charlotte, DET avslöjar jag på tisdag när jag fyller 30 så håll utskick då ;-) föresten löste det sig med Apple?

2011-12-16 @ 23:42:09
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0