Dagens...


...bildskörd är skral.
En finfin julgrupp och massa knäck.

Idag har jag inga fina bilder att visa för det har inte hänt så mycket värt att fota faktikst.
Allra helst hade jag velat vara ute på morgonen och ta massa fina bilder på snön, men det hanns inte med.
Redan vid kvart över 8 i morse var vi alla 3 klara för avfärd. Mormorn skulle hämtas och sen skulle vi hitta vår destination, vilket vi oxå gjorde och där gick hela förmiddagen.

Vi var hemma igen vid 1-tiden och då kom Peter och hjälpte oss med datorer, nätverk och annat jag inte förstår mig ett dugg på. Men han kan, världens bästa Peter och nu funkar allt igen!
Där gick några timmar till och lagom till pappsen kom hem så hade vi fikat klart och en omgång knäck till på spisen, den 3:e för i år!
Den finfina julgruppen fick jag av en av mina trognaste kunder, visst är den väl fin!

Det är dax för work-Out om en liten stund, men först ska presentkort levereras och räkenskaper för SCF tas om hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0