Dan före dan...




I dag på förmiddagen och en bit in på eftermiddagen gick vi fortfarande bara här hemma och myste runt i plychkläderna som definitivt sett sina bättre dagar men det gör ju inget för det är sååå skönt!

Albin fick en ny film som vi kollade på och sen när pappan kom så slängde jag bara ihop lite snabb middag och sen myste vi lite till. Jag och Albin gick upp och spelade lite spel på hans rum, bara vi två tillsammans innan det var dax för oss att åka till morfarn och hjälpa till med skinka och gröt till uppesittarkvällen.


Pappsen fixade skinkan och jag tog hand om gröten.

Brorsan och Julie kom och åt med oss, skinkan var underbar och gröten med.
När mormorn kom hem från jobbet fick hon oxå hugga i och sen la vi in alla klappar under granen och dukade upp glöggen och julgodiset, till På Spåret!


Barnen somnade i varsin ände av soffan och nu har vi (med lite hjälp av morfarn) fått hem och i säng, två sovande små änglar... Jag ska faktisk ta och krypa ner och lägga mig nu jag med, för i morrn är det minsann julafton och om jag känner Albin rätt så är han på G när han vaknar i morrn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0