Hjälmen på!

Vilken överraskning! Efter frukost och utcheckning från hotellet (Lisebergs hotellet på Heden i Göteborg) så körde vi vidare och hamnade i Kortedala... Ja döm om min förvåning när vi parkerade framför ishall! Jag har alltså inte åkt skridskor på säkert 15 år (hmmm, det betyder alltså att jag närmar mig 30...), men det var ju lite som att cykla och tro det eller men vi åkte en del skridskor när jag var mindre. Tack pappsen för det! Hur som helst, vi snörade på oss skridskorna och gav oss ut på en folktom is och killen i entrén satte på Chris Medinas "What are words", precis som i värsta romantiska filmen! Sen att vi inte såg lika romantiska ut i våra hockeyhjälmar är ju en helt annan femma...
bjussar på en bild från ett uppslag i dagens Hallands Nyheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0