Korvstoppning!

Det är precis som det låter, vi har idag gjort vår egen julkorv!


Jag, Mamma & Julie. Moster Eva, Anna & Anders och Moster Vivan & Lisa.

Vi gjorde 6 omgångar korv och det blir många meter korv det.
Eftersom vi gissade att det skulle ta en stund och att vi kanske kunde tänkas bli hungriga så hade mamma beställt en smörgåstårta som vi smaskade på efteråt och sen hade Lisa & Vivan med sig en kaka till kaffet.

Vi var inte ensamna minsann utan vi hade lite sällskap i form av 2 söta bebisar.


Vet inte riktigt om dom kvalificerar sig undet kategorin "bäbis" längre men ursöta var dom där dom tölta omkring på golvet hemma hos mamma. Leia blev så kär i Emil och ville kramas, gosas och peta på honom hela tiden medan han inte var riktigt lika förtjust och tillslut kom gråtandes med arma sträckta mot mig.



Pappa David, Albin & Emil var inte med hela tiden utan kom en stund på slutet bara.
Ella & Leia var med från början.
David & Emil åkte hem efter fikat medan Albin stannade kvar medan vi röjde upp för han och Ella hade så roligt.
Jag och Albin åkte hem strax efter 19 och när Albin fått lite kvällsmat i magen och en dusch så somnade han som en stock. Emil var trött han med men han sover väldigt oroligt och jag har haft uppe honom flera gånger nu i kväll och sövt om honom så nu fick han en alvedon så får vi hoppas på en skön natts sömn.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dom är så söta, både det lilla "paret", och det lite större.

2011-12-03 @ 21:55:39
Postat av: Linnea

Gullungar!!! Hade velat se när de hela hände. :)

2011-12-03 @ 22:37:07
URL: http://neavarld.blogg.se/
Postat av: Eva

Jag har provsmakat korven och den var såå god.

2011-12-03 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0