Blandat...


Massa reklam från mäklaren som var här och värderade huset i veckan
Negerbollar som blev allt annat än runda...
Lillebror sover gott, mitt på bordet medan vi rullar negerbollar
Jag försökte ta kort på min nya ljusstake från Village som står i badrummet
men Albin var visst i vägen hela tiden...

Idag är Albin bättre, fortfarande hes och väldigt "rivig" i halsen men han äter bra och är pigg till skillnad från i går.
Vi har inte gjort så mycket här hemma idag faktiskt utan det har blivit lite dammsugning, matlagning och negerbolls-rullning.

Nu när pappan kommer hem så ska jag ta och göra en jordärtskocks soppa (har aldrig provat det nämligen) med lite nybakat bröd till och så bara måste jag få komma ut på en promenad! Det har ju vart så fint väder idag och jag har vart inomhus hela tiden men det klarar jag inte av så en liten sväng ska jag ta mig senare och då tar jag nog med lillebror så han oxå får frisk luft.


Kommentarer
Postat av: lina

ni ska väl inte flytta?

2011-02-18 @ 18:12:15
URL: http://secretmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0