I går...

I går var vi först hos mamma på förmiddagen. Jag fick lite nya grejer från PartyLite och vårens kataloger, så det finns här hemma nu för den som vill ha. Tyvärr blev det någon miss med doftproverna så jag fick inte det jag skulle ha men jag har beställt några av vårens dofter så jag har lite koll i alla fall...

När vi kom hem så tog vi in posten direkt och där var en avi i brevlådan så jag stoppade tillbaka ungarna i bilen och körde och hämtade paket (älskar när det kommer paket!). Det var mina tavlor som jag beställt!


Självklart ska ju även lillebror ha fina canvas på sitt rum, precis som storebror.
Även hallen fick nya foton i ramarna på tavellisten.

På eftermiddagen åkte vi hem till min farmor och farfar.



Nu börjar dagen ta fart här hemma, dax att kila!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Emil och "Kurre lille", sicka goa pajkar! Tavlorna blev jättefina.

2011-02-09 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0