Kikar in...

Jodå, vi lever men jag har ägnat dagarna åt det viktigaste i mitt liv, familjen!

Helt plötsligt har tankarna snurrat värre än vanligt och jag har blivit smärtsamt påmind om hur bra jag har det och hur lyckligt lottad jag är som har familjen så nära och att vi alla har hälsan.
Mycket tid har spenderats med min underbara mamma som betyder otroligt mycket för mig och familjen. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan min mamma & pappa!

Hur som helst så kommer det säkert att vara lite si och sådär med bloggen nu fram till begravningen och en tid efter det kanske. Som alla säkert förstått så handlar all vår sorg om att en mycket närstående har somnat in.

Jag ska i alla fall bjuda på lite bilder.


Albin underhåller Lillebror som älskar sin roliga storebror och en liten bild på semlorna vi gjorde i går.

Igår passade lillebror på att göra en ordentlig explosion i blöjan som slutade med ett bad i handfatet och det var tydligen en riktig höjdare för han bara låg där och såg på mig med stora ögon. Efter badet var det inte lönt att ta på några nya kläder så vi satte på en pyjamas och så satte David honom i soffan...


Lite arg, men väldigt söt!


Idag har vi haft tjejjor på besök!
Lilla Leia och hennes mamma har vart här och fikat lite. Mormorn kom och gjorde oss sällskap och på vägen hit hämtade hon med sig Albin hem från dagis. När inte Albin kämpar om mormorns uppmärksamhet så finns det andra som gör det och idag var det Pyzen som kröp upp och la sig i mormorns knä, fast det redan var upptaget...

Nu ska jag återgå till tven, men jag tror jag ska gå upp och borsta tänderna och kolla på CSI i sängen!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Ja, livet är skört... Ta hand om varandra!



Kram Nina



Ps: Mysiga bilder!

2011-02-03 @ 21:00:25
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Linnea

Väldigt mysigt me fikan!! Får vi verkligen göra om tycker jag! Tack för en fin em. kramar!

2011-02-03 @ 22:47:30
URL: http://neavarld.blogg.se/
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-04 @ 09:18:57
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0