Min rastlöshet...

Jag är rastlös av mig och att vara hemma för länge utan att ha nåt att göra går hårt åt mina naglar och fingertoppar...
Jag har bitit på naglarna så länge jag kan minnas och jag har även slutat ett par gånger och till och med haft långa (för mig, långa) naglar ett längre tag, i över 1 år.


Just nu ser min högra hand ut såhär.

Det ser värre ut än vad det är och det blir såhär när jag är väldigt orolig eller rastlös (som nu när vi haft begravningen och man vart mycket hemma, tex med sjukt barn). Oftast när jag är rastlös och det har jag vart nu!

Resten av familjen sover och jag sitter och väntar på att lillebror ska vakna för sista matningen innan jag kan gå och lägga mig med.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Men aj, du biter ju på skinnet. :-(

2011-02-18 @ 21:44:20
Postat av: Eva

Aj aj, det riktigt killar i benen när man ser det.

2011-02-18 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0