Modevisning på G!


Bilderna är från modevisningen höst/vinter 2010.

Passar på att informera om vårens modevisning nu oxå!
Det kommer att bli i Medborgarhuset, som vanligt, söndagen den 20 mars och biljetter finns att
köpa på MAGI Mode som ligger mitt emot Time (gamla Statoil) i Tvååker.

Precis som tidigare så är det ett begränsat antal biljetter så vill man vara säker
på att få en plats så är det bäst att kila till MAGI på en gång.
Dom har öppet ons-lör.

Eftersom jag inte längre har en kanonkula på magen så får även jag gå på catwalken i vår!


Kommentarer
Postat av: Ida & Jouline♥

Tack söt.

Nästa vecka är det fullt ös, Visning av vårt hus och

massa andra möten men veckan därefter =)

Kram

2011-02-17 @ 19:09:26
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej Hej, Jag behöver en katalog... :) Partylite pratar jag om.. :) Vi får höras snart.. kram

2011-02-17 @ 19:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0