Shoppat!

Idag fick jag med mig hela familjen upp till Gekås för lite shopping!
Vi hade en grej att reklamera och så skulle David ha en ny skidjacka så han fick följa med. Lillebror fick 2 bodysar i stl 68 för han växer så det knakar och snart kan han nog inte ha 62 längre é jag rädd.
Massa dreggel-lappar, tvättlappar, amningskupor och annat välbehövligt slank såklart ner.

Vi tog en fika när vi var där, men det var väldigt mycket folk och vi hade tur som fick ett bord. Väl hemma så packade vi upp, fixade lite paket och sen stack vi bort till mamma och pappa där vi hade massa kina mat kvar att värma sen i går. Mamma hade dessutom bakat en blåbärskaka idag så vi fick lite fika efteråt.

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig och hoppas att pappan vill ta kvällsmatningen och nattningen av lillebror. Han sover visserlig gott sen en stund tillbaka men han ska ha på pyjamasen och få lite mer mat innan han lägger sig för natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0