Statistiken...

Bara för att lillebror sover och att det faktiskt inte är särskillt spännande i damernas slalom just nu så har jag tagit med mig laptopen och en kopp te och satt mig i soffan och tänkte kika in i bloggvärlden.

Jag kikade på min satistik och den har ökat markant de sista månaderna och antalet unika läsare har fördubblats vilket givetvis är jätteroligt för det måste ju betyda att mina läsare finner mina inlägg och funderingar ganska intressanta, annars hade man väl inte stannat kvar, eller?

Idag kommer jag inte utföra några avancerade hushållsuppgifter alls eftersom jag fick ganska snålt med sömn i natt, lillebror var helt enkelt inte alls nöjd. Jag kör några maskiner tvätt, har dammsugit, lämnat på dagis, bäddat, hängt, vikit och lagt in tvätt. Dessutom gapar både kylskåp och blöjhyllan fasligt tomma så en sväng om affären är oxå tvunget. Senare i eftermiddag, när dagis stängt så ska vi städa, det är våran helg. Helt plötsligt så kändes min så lediga och slappa fredag inte alls lika ledig och slapp längre...

Jag ska i och för sig inte hämta på dagis innan 14 och då passar jag på att handla samtidigt, dessutom har jag mat att värma från igår då vi gjorde skaldjurspasta. Nu vill lillebror inte sova mer längre så jag får väl runda av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0