Tjejbesök!

Idag har vi haft 2 fina tjejjor på besök!

Innan dom dök upp i morse så passade vi på att baka en paj ur min nya kokbok!


Jag är vanligtvis inte mycket för pajskal, utan bakar nästan alltid med smulpaj eller liknande som man lägger över men detta var jättegott och enkelt!

Medan jag bakade hade jag båda killarna på bordet och dom är så söta. Albin älskar att gosa med sin lillebror, det ska luktas, kramas och mysas med!



Sen kom tjejerna och vi passade på att ta en liten promenix först för att söva bebisarna så kunde vi ju få fika i lugn och ro... Jo men visst, båda barnen vaknade lagom till vi var hemma och skulle börja fika!



När Li & Alice åkt hem så fixade jag och Albin lunch. I kväll blir det lugnt och skönt hemma, pappan har styrelsemöte med dagis, Albin ska få gå och lägga sig i tid och jag ska bara mysa i tv-soffan!

Bara för att jag säjer det så kommer det givetvis vara så att Albin inte somnar och lillebror skriker i högan sky hela kvällen...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Mysigt. Ser fantastisk ut den pajen. Va e de för paj?? Recept kanske man skulle få snylta... ;)Kram kram

2011-02-15 @ 22:03:15
URL: http://neavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0