Vilken morgon!

Denna morgonen har slagit alla rekord i mitt liv som 2 barns mor...

Natten har vart helt ok, jag gick och la mig ganska sent och somnade inte innan vid midnatt men lillrbror vaknade inte heller innan 3.30 och somnade om direkt efter maten så jag är nöjd.

Åter till morgonen då.
Jag vaknade av att Albin vaknade vid 6.45 men han gick upp och gjorde sig i ordning själv medan jag låg kvar och drog mig en kvart till innan jag hörde lillebror så jag gick in till honom. Han sken som en sol där inne i spjälsängen så jag lyfte över honom till skötbordet för en ny blöja och lite kläder.

Då passade han på att kissa på mig! Mina byxor blev kalas våta och jag fick ta av dom. Fortsatte tvätta av honom, pudra och sånt, då kissar han igen, på mitt linne! Nu stod jag där i bara underkläder och då blir han vansinnigt hungrig så jag får snabba mig att ta på honom och gå ner och amma.

När han har ätir klart och vi går för att jag ska ta på mig andra kläder så passar han på att lägga en jätte kräks, på mig och på golvet! Visserligen bara bröstmjölk i samband med en rap men det var i alla fall så jag fick torka golvet ordentligt där, fortfarande i bara underkläderna!

Innan jag gick upp och klädde på mig så satte jag lillebror bredvid storebror framför tven, i babysittern.



Det var hur lungt som helst och dom satt där så tysta och snälla så medan jag tog fram frukosten och började äta (Albin skulle kolla klart på nåt). Det gick ju för bra för att vara sant och när jag bara skulle gå in och kolla hur det gick för Albin så osade det.... Såklart lillebror var nöjd, han hade ju lagt världens bajs! Fick fixat frukost till Albin medan jag tog med mig lillebror upp och det var givetvis bajs överallt!

Allt utom haklappen var nerbajsat (han bajsar bara typ var tredje dag och då kommer det ju en del...)!
Hur lätt är det att få av en body full med bajs? Just precis, det blev bad!

Självklart passade han på att kissa på sin mamma ännu en gång medan vi tog på andra omgången kläder. Jag hade dessutom redan satt igång en maskin kläder så nu blir det till att vänta ut den innan vi kan ladda om. Tur att vi inte hade några tidiga morgonplaner idag. Lillebror har vart jätteglad hela morgonen och det har även Albin vart, för vi ska ju bort och leka med hans bästis Oscar nu på förmiddagen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så jädda äcklig han e den ongen! Pussa från mormor ändå.

2011-02-22 @ 09:09:24
Postat av: Anna

Kan man vänta en ny laddning på fredag då, kanske? Det blir spännande!! :D

Kram kram

2011-02-22 @ 09:41:48
URL: http://annaskortoscrap.blogspot.com
Postat av: Marcusella

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-11-25 @ 15:24:39
URL: http://marcusella.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0