Blingo!

Blingos nya kollektion släpptes idag och jag vill ju ha hur mycket som helst till mina killar!

Till skillnad från bla Me & I och Pop så tycker jag att Blingo har så mycket mer till killar, faktiskt mer än till tjejer. Men det är kanske bara jag som tycker så. Jag är en av dom som inte kan tänka mig att klä mina killar i ex rosa, kalla mig vad ni vill men så länge jag bestämmer vad dom har i garderoben så blir det lite mer "killigt"

Där med inte sagt att jag inte gillar färg, för det gör jag, jag älskar färger och kolla på dessa härliga plagg!


Alla bilder är hämta från Blingos hemsida.
Här hemma älskar vi både puffbyxorna, shortsen och mössorna!

För att slippa få alla Polarn & Pyret och Me & I frälsta efter mig så vill jag tillägga att jag absolut tycker att dom har fina kläder, men mer till tjejer än killar och Blingo har så otroligt bra och sköna kläder (jo, jag vet att dom är sköna för Albin väljer alltid Blingo eller Lindex kläder när han får välja själv!)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad kul att ni också blivit utvalda. Här ska mumsas tacos. ^^



Blingos nya hade jag helt missat. Jättemycket fint ju! Jag måste absolut klicka mig dit och kika lite till.

2011-01-27 @ 17:24:14
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0