Buzzador!

Santa Maria Fish Taco Spice Mix!




Jag har blivit uttagen att delta i Buzzadorkampanjen för Santa Maria Fish Taco Spice Mix.
Jag älskar tacos och jag älskar fisk så detta ska bli riktigt kul att testa!

Detta är mitt första uppdrag som Buzzador.
Vill du också bli Buzzador och utan kostnad få testa nya produkter och tjänster?

Klicka dig in HÄR och fyll i formuläret. Sen är det bara att invänta ett kampanjerbjudande.
Det vore gulligt om ni vill ange att det är att det är jag (Fyrklovern) som rekryterat er.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte visste jag att du med var Buzzador! Tack för den urgoda middagen ikväll, kram från mamsen.

2011-01-29 @ 21:08:38
Postat av: Ida & Jouline

Va spännande, du måste skriva sen om hur det gick =)

2011-01-30 @ 01:01:12
URL: http://alexandraida.blogg.se/
Postat av: frida

Jättefin design på bloggen. Har kollat på den påsen ett par ggr, dom säger att den ska va god! Kram

2011-01-30 @ 12:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0