Kameratömning!

Det blir ju inte så ofta nu för tiden att jag hinner gå upp och sätta mig vid datorn utan oftast kan jag kolla lite på den bärbara med lillebror på armen och då blir det ju inga bilder... Dessutom har jag inget Photoshop på den bärbara så jag får passa på när jag får en stund för mig själv, medan jag väntar ut tvätt och diskmaskin.

Storebror har åkt till mormor för att hjälpa till med att röja ut julen. Snälla morfarn kom och hämtade honom, för jag vill inte gärna släpa ut lillebror när han inte är bra om jag inte verkligen måste...

Första bilderna är från när vi var hemma och hälsade på min moster Laila i söndags.


Lillebror var på sitt allra bästa humör när vi var där och bara låg och tittade på gamla moster med stora ögon. Dessutom passade han på att bajsa när han ändå låg i en van famn...

I måndags hade bröderna Larsson det såhär mysigt innan mormor kom.

Albin älskar verkligen sin lillebror och han tycker så synd om honom nu när han är sjuk!

I går hade vi det väldigt slappt, då såg det ut såhär...


Nu ska vi ner och fixa en kopp te och fortsätta myset!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Vad fina dom är! Ja, Olle älskar också sin lillebror, och har svårt att låta bli honom :-)



Hoppas lillebrorn piggar på sig snart, och att ni slipper åka ambulans mer! Men visst är dom gulliga i Halmstad? ha en fin kväll!

2011-01-05 @ 15:53:29
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Laila

Ingen kan påstå att han är lik storebror,men han är lika söt för det.Han var ivartfall väldigt god att hålla i famnen!♥

2011-01-05 @ 21:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0