Ont, ont, ont...

Jag vill passa på att varna för ett gnälligt inlägg idag igen och det beror bla på ca 2-3 timmars sömn de två sista nätterna...

Jag har en liten, liten stund över nu innan jag ska sticka bort och hämta mamma, katterna och sen hämta Albin på dagis Vi ska in och hämta våra katter som har vart inne på tandvård sen i morse (stackars Kajsa har fått dra ut minst 3 tänder, veterinären ringde innan) och mammas ska vaccineras.

Hur spenderar jag då mina 20 minuters "ledighet", jo med att blogga, hur är man igentligen beskaffad!
Men jag är så trött och har ont i kroppen så jag orkar verkligen inte göra nåt annat. Allt detta bärande på bebis gör att mina axlar och nacke tar stryk och jag är nu i stort behov av en massage, något som jag nog borde ta tag i att beställa.

Sådär ja, nu vaknar Lillebror, så mycket för den pausen...


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag bär gärna lite bebis, för att stilla mitt bebissug ;-)



Prova bärsjal! Nära och mysigt och samtidigt avlastande!



Hoppas du får sova inatt!

2011-01-20 @ 21:42:47
URL: http://www.femifamiljen.bloggagratis.se
Postat av: Ida & Jouline♥

Hej vännen.

Har ni en ledsen liten Emil =(

Är det lite magknip eller vad är det bara att han är ledsen?

kram

2011-01-20 @ 22:46:35
URL: http://alexandraida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0