Vilken kväll!

Ja, trots mitt "gnäll" i tidigare inlägg så blidde det rätt bra trots allt!

Vi åt råraka med gräddfil, löjrom, rödlök, dill & räkor. Till det drack jag ett halvt glas vitt vin, det var längesen...

Efter maten fick båda barnen bada (mer om det i ett annat inlägg) medan jag fläder marinerade lite hallon till vaniljpannacottan som vi gjort tidigare idag. Behöver jag ens nämna hur gott det var!

Bara för att ni ska få ett litet hum...


Ps: Anna, ja utför är helt ok att glo på men när dom åker på längden, fy sjutton va tråkigt...


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Gud vad gott! Ha en trevlig kväll, och se nu till att DU får ligga på sofflocket imorgon ;-)

2011-01-22 @ 21:00:37
URL: http://glamourmamman.blogg.se/
Postat av: Frida

Så mysiga kort!

2011-01-23 @ 10:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0