Bildregn...

I brist på tid så slänger jag in ett litet bildregn från dagen som gått.

Vi började morgonen med en tidig morgonpromenad bort till affären och sen hem om mormorn innan vi gick hem och mötte Li & Alice som kom samtidigt.

Vi hade skönt poolhäng!


Efter Julies födelsedags fika så åkte jag och fixade naglarna hos bästaste Anna på Naglar & Sånt.
Dom hade tydligen fortsatt bada i poolen medan jag var iväg.

Jag åkte om Hajen och handlade lite på vägen hem och i kväll har vi haft supermys i trädgården med grill och ännumera tårta!


Emil har vart lite bättre idag men har fortfarande haft lite feber. Idag var det docka bara morfar som gällde...


Eftersom morfarn faktiskt var Albins först så fick dom trängas lite...


...innan Albin insåg att mammans knä faktiskt var ledigt...


...och även mormors!



När mormorn inte gosade med barnbarn så smög hon runt med kameran lite.

Nu ska jag ta hand om en ledsen bebis och se om jag kan få honom att somna om.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag får nog sno din kamera lite oftare, det är sällan du är på bild i bloggen tycker jag.

2011-07-06 @ 21:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0