En varm julidag...

Oj oj oj, vad varmt vi har haft det idag! Vi har hängt i poolen hela dagen!


Massa pappabus och mormorn har verkligen sett till att allt skräp är borta!




Härliga filmer!

Mellan poolbaden så passade jag på att baka cupcakes till fikat.
Mormorn, morfarn, Björklund, Angela, Nisse och barnen var här och fikade, och badade såklart!


Mina goda cupcakes med röda vinbär.
(Jag hade även några med rabarber, några naturella och några med jordgubbar, från trädgården såklart!)

Efter att vi fikat, badat, lekt och haft en jättemysig stund ute så åkte alla hem och vi passade på att duscha innan vi promenerade hem till mormorn & morfarn för lite sill och nypotatis, från våra land!


Lillebror var givetvis med och idag har han vart på sitt vanliga goa humör!





Skrattar och gör sig till när mormor busar!

Nu börjar det visst regna lite lätt ute så jag ska ta in lillebror som ligger kvar i vagnen ute och sover (för vi har 100 grader på vår övervåning...) och sen blir det sängen för mig med!

Men först måste jag visa några av bilderna från Universeum i går jue!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Häftigt det blev i Slowmotion!

2011-07-03 @ 23:08:04
Postat av: Tessan

Vilken superhärlig film du gjort!!! JÄTTEBRA!!

2011-07-04 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0