Hektiska dagar...

Ja, det är väldigt mycket på gång och jag hinner knappt med någonting som jag tänkt...

Igår var vi ju som sagt hos Peter & Emilie på kvällen och det var jättemysigt, båda barnen uppförde sig exemplariskt hela kvällen, nästan så jag tyckte det var lite konstigt att dom båda var så ordentliga.

Nu har jag vart tvungen att komma i kapp med både vår bokföring och med föreningens och jag har haft en himla tur för Albin kom i morse och frågade om inte han kunde få ha Emil hos sig på sitt rum och det fick han ju gärna!
Båda barnen har vart inne på hans rum en bra stund nu och jag sitter ju precis utanför så jag ser och hör allt, men var mysigt dom har och Emil älskar ju att få vara med storebrorsan.

Nu kommer strax David hem så vi ska ner och fixa middagen, hoppas jag får lite mer tid snart så jag kan blogga ordentligt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0